OWSIANKA Z SIEMIENIEM KONOPNYM


4 łyżki płatków owsianych, kilka posiekanych orzechów laskowych, 2 łyżki uprażonych na suchej patelni pestek dyni, 1 łyżka siemienia konopnego.
Płatki zalać woda i chwilę podgotować, dodać siemię konopne i posiekane orzechy i pestki dyni. Można skropić łyżką miodu lub syropu klonowego.

Nasiona łuskanej konopii, mają biały kolor. Naturalnie bogate są w białka, błonnik, składniki fitoodżywcze i kwasy tłuszczowe omega-3 i omega 6. Są świetnym źródłem witamin i mikroelementów. Zawierają fosfor, wapń, potas, magnez, miedź, żelazo, oraz witaminy B, C, D i E. Osobno warto wspomnieć o białkach siemienia konopnego, które w dużej mierze wchłaniają się i są wykorzystywane przez organizm, znacznie wzmacniają wzrost mięśni. Dzięki substancjom czynnym siemienia konopnego, posiada wiele właściwości leczniczych.
Esencjalne kwasy tłuszczowe obecne w siemieniu konopnym są korzystne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci, jak również cenne źródło białka uzupełniającego posiłek sportowców czy osób zapracowanych.

15972695_1080505432072457_7901563074787915270_o

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s